sobota, 26 grudnia 2015

Świeta Święta i po Świętach ;)

Hej wszystkim, nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja czekam na Święta Bożego Narodzenia cały rok!
 
  Uwielbiam klimat jaki panuje podczas tego czasu, większość domów jest pięknie przystrojona, widać blask. Mnie w nastrój swiąteczny wprowadzają w szczególności piosenki :D

kilka z nich (myślę, że je  kojarzycie) :

https://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U

https://www.youtube.com/watch?v=ZeyHl1tQeaQ

https://www.youtube.com/watch?v=2QKXfOkSvRQ

Jednak tegoroczne Świeta spedziłam raczej smutno, moje siostry nie mieszkają juz ze mna, wiadomo że to jest całkowicie co innego, nawet nie ma sie do kogo odezwać.

Może Wam opowiem po krótce co sie u mnie działo, Wigilia dość smutna na poczatku, jednak dobrze, że potem spotkałam się z Grzeskiem, z Nim zawsze  jest cudownie, spacerując spotkaliśmy naszą kolezankę ktora spedzala ten czas samotnie, zadzwoniliśmy po kolegę i siedzielismy sobie tak do późna razem, niestety ja i Grzesiek nie wytrzymaliśmy do Pasterki.

W 1 Dzien Swiat pojechałam do Dziadziusia pod Warszawę, bardzo mi smutno ponieważ jest już schorowany i wiem, że nie czuje się dobrze.

 Pisząc tego posta siedzę sobie w samochodzie, jest 2 Dzień Świat i jade do Suwałk z moim chlopakiem i naszym przyjacielem Wojtkiem, oczywiście on jest niespodzianką dla Niej bo ona o niczym nie wie ;D wlaśnie wyjechaliśmy od mojej babci i jesteśmy strasznie najedzeni. Jedziemy do mojej przyjaciółki na jej 18 urodziny! ;) Dzisiaj są oficjalne, rodzinne, jutro będą dla znajomych. W poniedziałek jedziemy prosto z Suwałk na narty, zahaczymy  o moje miasto- Kielce poniewaz bez sensu bylo brać  narty itp. tak daleko, jesteśmy zawiedzeni, że nie ma śniegu, ale jakos na to zaradzimy, doszły nas słuchy że Białkę naśnieżają więc raczej tam zawitamy, możliwe że pojedziemy do Tatralandii na Słowację, trzeba być na wszystko przygotowanym, prawdopopdobnie wybierzemy się też w góry na szlak, bez sensu przecież jechać tyle km i siedzieć w pokojach cały czas.

 Co do prezentów to głównie dostałam pieniądze,  prezent jest oook ponieważ można sobie kupić coś co się nam podoba, lub po prostu mogą się przydać, tak jak mi teraz ponieważ, wyjazd też kosztuje, a wiadomo, zawsze lepiej mieć więcej niż się prosić kogoś aby nam pożyczył, kontynuujac od Grzeska dostalam różową czapkę z NEW BAD LINE która mi się bardzo podoba. Wiem też, że Martyna ma coś dla mnie z Anglii, ale nie wiem co, ona mnie zna bardzo dobrze, więc napewno mi sie spodoba ;)


Miałam przygotowane dla Was parę moich inspiracji świątecznych, ale jestem na tablecie, nie mam super warunków do kombinowania i jak juz pewnie zauważyliście nawet niestety nie mam polskich znaków, jak będę mieć tylko dostęp do komputera to obiecuje, że to poprawie, wiem, że ciężko się czyta, przepraszam Was kochani. Chciałam skonczyć pisać tego posta Świątecznego ponieważ zaczełam go już pare dni temu. Jednak siły martwe mi na to nie pozwoliły ponieważ niestety zepsuła mi sie klawiatura w komputerze :(

Dzisiaj sie troche rozpisałam, ale akurat sie troszkę tego nazbieralo i chciałam Wam chociaż cząstkę opowiedzieć.

Z okazji tych pięknych Świąt  chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego, abyście dażyli do celów które sobie wyznaczacie i marzen jakie macie, aby codzienne sprawy były dla Was łatwe i nie sprawiały Wam trudności , życzę Wam również pogody ducha i ciała oraz żeby ten
nadchodzący rok był dla Was jeszcze lepszy niż poprzedni:) Buziaczki !!:* :* <3




Zapraszam do obserwowania jeślli Wam się spodobalo, jeśli chcecie wiedzieć co się u mnie dzieje codziennie, wejdźcie na mojego Snapa bądź Instagrama, tu i tu nazywam się po prostu Laatinkaa  <3

Chciałam Wam jeszcze podziękować za nawet sporą liczbę wejść, niespodziewałam się że ktoś się w ogóle zainteresuje tym co piszę ;)
Miłego dzionka ziomeczki buzaki jeszcze raz! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz